28.8-6.9

Kauheessa kiireessä vierähtänyt tässä nyt monta päivää. Töitä ja opiskelua, sekä kauheesti muuta ohjelmaa ja tekemistä tuntunut olevan joka päivä. Ei ole paljon ehtinyt pysähtyä kirjoittamaan mitään, kun kaikki kotona vietetty vapaa aika on mennyt levätessä ja rauhottuessa.

Tilailin tossa vähän aikaa sitten vähän uusia vaatteita merkeiltä NA-KD ja BikBok. Myös Gina Tricotilta tilasin vähän kauemmin aikaa sitten uudet housut ja takin. Teen jokun ajan päästä vähän isomman vaatteiden esittely postauksen.




               

Löysin myös cittarista yhtä suosikki juotavaani, jota oon nyt aika usein kahvitauoilla käynyt ostamassa.

Myös työmatkat kotiin on ollut aika kivoja, jos oon päässyt lähtemään vielä valosan aikaan, sillä auringonlaskut ja taivas on olleet aika upean värisiä monena iltana. Tässä syksyisessä säässä on myös ihana kävellä, puiden lehtien väri alkaa muuttua ja lehtiä putoilla kävelyteille. Pieni tuuli ja vähän viileämpi sää on kanssa mukaa kun saa kaivaa taas syysvaatteita esiin. Myös halloweenin odotus alkaa, ja muiden syksy aktiviteettin miettiminen.


Ostin myös Nordic Buddiesilta vähän aikaa sitten Mustan muumi pipon. Nyt mukaan tarttui neljä paria muumi sukkia, kahdet minulle ja kahdet poikaystävälleni.

Kävin myös ystäväni kanssa kahvilla kulmakonditoriassa ja söin aivan uskomattoman hyvän mustikkapullan ja join teetä.

Käytiin myös poikaystäväni kanssa syömässä vanhempieni luona itse tehtyjä lohkoperunoita, naudan sisäfileepihvejä, pippurikermakastiketta ja vaniljamarjaleivoksia.


Syys-sää myös yllätti ja antoi mun laittaa mekon päälle vielä vaikka ilmat oli jo kylmenneet. Nyt on muutamina päivinä ollutkin tosi lämmintä, ja on vielä voinut pukeutua esimerkiksi pelkkään mekkoon.

Kisu on niin kaunis. <3


Muutaman aamun aamupalat!


Kokeiltiin myös poikaystäväni kanssa tehdä crunchy wrappeja. Onnistuttiin niissä ihan hyvin, mutta uskon että seuraavalla kerralla tulee vielä parempia. Taittelu oli haastavinta, ja yritettiin saada wrapit pysymään kiinni etteivät täytteet pursuaisi ulos. Crunchy wrapit oli ihan ylivomaisesti vielä parempia kuin normaalit tortillat. Maku oli aivan super hyvä, ja toi taco sipsien laittaminen niiden wrappien sisälle on ihan super hyvä idea, se crunch niiden välissä jotenkin vaan kuuluu niihin.



Mun ystäväni myös muutti uuteen omaan kotiin ja olin siellä toisen ystäväni kanssa siivous- ja muuttoapuna. Tilattiin tottakai myös muuttopizzat.

Mulla oli myös lukiolla Tj100, eli 100 aamua lukiota jäljellä. Mulla kyllä vielä vähän enemmän, koska mulla on yks pakollinen liikan kurssi ton 100 aamun jälkeen vielä. Tj100 parasta oli kun sai mennä pyjamassa kouluun, olin suunnitellu mun asua jo pitkään.





Yhden työpäivän jälkeen hemmottelin itseäni suosikkitavallani eli syömällä pienen charcuterie platterin. Mulla oli oman pihan päärynöitä, puutarha omenoita, ilmakuivattua kinkkua, brie juustoa ja Carr's keksejä.

Kitchen Joy thai cubet on mun suosikki valmisruoka jota syödä kun ei jaksa kokata. Löysin uuden suosikkimaun sweet chili chicken teriyaki with jasmin rice, testasin sitä ekaa kertaa nyt muutama päivä sitten.

Järjestin myös 18-vuotis synttärit yhdelle mun ystävälle. Mun syntymäpäivälahja sille oli nää juhlat, mutta ostin hänelle myös Iittalan yhdet lasit ja söpön kirahvi kasvonaamion. Ystäväni äiti leipoi juhliin kakun, joka oli ihan super hienon näköinen ja maistui aivan täydelliseltä. Aluksi juotiin alkumaljat, ja illan aikana tehtiin myös muutamat drinkit. Pelattiin itsetehtyä juomapeliä ja tehtiin yhdessä pizzaa ja sushia.





                 


Sushia jäi mulle vielä muutama pala seuraavaksi päiväksi lounaaksi, myös kaksi palaa kakkua sain syötyä vielä seuraavana päivänä.

Saatiin myös meidän kattolamput paikoilleen ja mun Ikeasta ostamat tuoli naulakot seinälle.


Kisu nukahti söpösti mun käden päälle <3

Kävin myös tänään kahvilla ystäväni kanssa Kulmakonditoriassa. Vietettiin siellä aikaa yli neljä tuntia, suunniteltiin mitä kaikkea tehdään nyt syksyllä ja paljon tapahtumiahan me keksittiin. Söin rapuskagenin, sekä samaisen mustikkapullan kuin aikaisemminkin kahvilla käydessäni. Join myös kaksi kuppia Kulmakonditorian suosikki teetäni.



Kommentit

Suositut tekstit