Ensimmäinen tatuointi

Kävin tänään ottamassa mun ensimmäisen tatuoinnin. Oli aivan ihana kokemus ja tuloksena oli upea tatuointi!

Oon neulakammoinen ja tää jännitti mua aivan uskomattoman paljon, mutta kun neula ensimmäisen kerran osui ihooni tajusin, että eihän tää edes satu. Tatuointi tehtiin myös semmoiseen paikkaan mikä usein sattuu vähemmän.

Mun tatuoija oli Kaisu Mustaamolta, Järvenpäästä. Aivan ihana ihminen ja upee tatuoija, teki aivan uskomattoman hyvää jälkeä. Rakastan tätä tatuointia tosi paljon ja aion varmasti mennä takaisin ottamaan vielä lisää.

Halusin perhosen, koska rakastan sitä miltä ne näyttävät. Ne ovat niin kauniita ja siroja, ja niitä on niin paljon eri värisiä ja muotoisia. Olen aina rakastanut perhosia ja halusin, että ensimmäinen tatuointini on perhonen, sillä jos kipu olisikin ollut aivan kamala, enkä enää haluaisi lisää tauointeja, niin että minulla ainakin olisi perhonen. En kuitenkaan halunnut pelkkää perhosta, joten halusin suosikkikukkani auringonkukan ja tiikerililjan osaksi tatuointia. Tatuoinnista tuli juuri sellainen kuin kuvittelinkin, jopa parempi!

Olen todella kiitollinen ihanalle Kaisulle, joka mulle tän tatuoinnin teki, kiitos!


Tatuoinnin jälkeen käytiin äitini kanssa vielä ostoksilla suosikki sisustuskaupassani Memories Marin putiikki. Mukaan lähti taas vaikka mitä ostoksia. Käytiin myös Rustassa ostoksilla ja sieltä lähti mukaan tonttuovi ja paljon muita joulujuttuja. Kahvilla käytiin Järvenpään Kulmakonditoriassa.



Kommentit

Suositut tekstit