Maustepurkki diy

Olen jo pitkään seuraillut somessa kun kaikki sisustavat ruokakaappejaan ja erityisesti maustekaappejaan. Innostuin tästä itsekin ja halusin aloittaa mausteistani, mutta sopivien maustepurkkien löytäminen oli vaikeaa, koska halusin ostaa ne mahdollisimman halvalla ja halusin niiden olevan tiiviitä. Törmäsin sattumalta K-Citymarketissa tällaisiin purkkeihin ja ostin heti kaikki laatikot mitä hyllyssä oli. Koko oli loistava, niissä oli tiiviste ja ne olivat kivan näköiset ja hyvän hintaset.


Löysin myös K-Citymarketin alelaatikosta noita ilmatiiviitä rasioita kuiva aineille ja ostin vikat neljä kappaletta. Dymon ja lisää tarranauhaa ostin Clas Ohlsonista. Dymoa oli helppo käyttää ja siitä tuleva teksti oli kivan näköistä ja se tarttui todella hyvin purkkeihin sekä rasioihin.


Näitä lasipurkkeja ei ole tullut myyntiin enää kotikunnan cittariin ja haluaisin muutaman lisää. Täytyy tutkia, että saisiko näitä muista K-Citymarket myymälöistä.


Muutamaan purkkiin pitää vielä ostaa mausteet, mutta näyttää jo hyvältä. Nämä sopii mun kaappiin tosi hyvin ja on tosi helppo käyttää. Näissä mun maustepurkeissa ei ole sellaista sirotin osaa, mutta en sellaista tarvitsekkaan, mun omasta mielestä mausteet ei tule kunnolla sen sirottimen läpi, joten tällaiset purkit toimii mulle paremmin. Kaadan aina joko suoraan purkista tai käytän maustelusikoita. Nämä uudet kuiva aine rasiat on todella hyvät ja myös ne ovat ilmatiiviit, rasioihin mahtui paljon ja on kiva kun niitä voi pinota myös toistensa päälle. Jäi tosi kiva fiiliis kun on maustekaappi järjestyksessä ja näyttää siistiltä.



Kommentit

Suositut tekstit