Penkkarit

Olen onnellinen siitä, että saatiin pitää penkkarit mun lukiossa koronatilanteesta huolimatta. Meidän penkkarit oli tosi ihanat, kaikilla oli upeet asut ja meillä oli tosi hauskaa. Tää oli tosi ihana kokemus ja yksi parhaista lukio muistoista!


Pukeuduttiin mun ystävien kanssa räppäri Pitbulliksi ja meidän asut onnistuivat tosi hyvin. Tilattiin pilottilasit ja kaljulakit jostakin juhlakaupasta ja puku minulta löytyi jo valmiiksi. Meillä oli ihan super hauskaa näiden asujen kanssa.




Muutama Mr. Worldwide




Oltiin myös onnekaita sään suhteen, oli suhteellisen lämmin, ottaen kuitenkin huomioon sen, että oli helmikuu.



Ihan mahtavat penkkarit! Pidettiin yhdessä vaiheessa pieni tauko kierroksesta, koska oltiin aikataulussa edellä. Tauolla mentiin ostamaan lisää karkkia kaupasta, koska pussit alko olla jo tyhjiä ja vielä oli muutama koulu käymättä.



Penkkareiden jälkeen lähdettiin viettämään jatkoja mun ystävien kanssa Helsinkiin.


Ruokapaikaksi valikoitui ravintola Souk.


Mun rehellinen mielipide ruuasta on, että odotin enemmän. Alkupalaksi jaettiin mun ystävän kanssa prosciutto päärynällä ja espanjalaiset jättiravut. Prosciutto ja päärynä oli tosi hyvää, mutta rapuihin ja siinä mukana olleseen kastikkeeseen olisin kaivannut lisää maustetta, varsinkin suolaa, annos oli aika mauton. Pääruuaksi otin merenelävä pastan ja sen kanssa olisin myös kaivannut lisää maustetta, erityisesti suolaa, kastike oli siinäkin aika mauton. Kuitenkin ruoka oli ihan okei ja täyttävää.


Jälkkärit käytiin syömässä Espresso Housessa ja porkkana muffinsi oli ihan täydellistä. Mun yksi suosikki herkuista on porkkanakakku ja se sopi myös tosi hyvin muffinsin muotoon. Otin jääcapuccinon salty caramel maulla ja tästäkin täytyy sanoa, että jouduin pettymään. Salty caramel ei maistunut juuri ollenkaan koko kahvissa.

Kaiken kaikkiaan ruokakokemus tältä reissulta ei ollut mikään paras, mutta hyvillä fiiliksillä silti juhlittiin meidän penkkari päivää.


Illan päätteeksi näin myös ekaa kertaa Mäntsälässä revontulia ja vitsi että ne oli upeita.


Ihan super upee penkkaripäivä, kiitos kaikille mun lukio ystäville ja erityisesti mun parhaille kavereille tästä upeesta päivästä ja upeista lukio vuosista! <3


Liitän vielä tähän loppuun kuvan mulle Suomen lakimiesliiton myöntämästä todistuksesta, jonka sain ollessani kouluni paras oikeusguru kisassa. En edennyt siitä enää jatkokisaan, mutta olen ylpeä jo tästä suorituksesta.

Kommentit

Suositut tekstit